Szemészet és optika

Online időpontfoglaláshoz fontos útmutató:

Kérjük, hogy az online időpontfoglaláshoz figyelmesen töltsék ki az adataikat, mert ha az email cím nem megfelelő, akkor nem fog érkezni megerősítő email! A telefonokon elérhető automatikus kitöltést is érdemes ellenőrizni! Amennyiben az email címet helyesen adta meg és mégsem érkezett email, kérjük ellenőrizze a spam mappát.

Fontos, hogy a megerősítő emailben nem csak a linkre kell klikkelni, hanem a linkre kattintás után előugró megerősítés gombra is és így lesz végleles az ideiglenes foglalás.

Amennyiben a linkre kattintva hibauzenetet kap, az azt jelenti, hogy kifutott a 15-20 perces idősávból ami alatt az időpontja megerősítését megteheti.

Amennyiben Ön bizonytalan az online foglalás használatában, recepciós kollégáink készséggel várják hívásaikat! Köszönjük!

Magánklinikánkon lehetőség van laborvizsgálatokra illetve egyéb szakorvosi vizsgálatokra is. Rendelőnk előtt ingyenes parkolási lehetőség a pácienseink számára.

Szemészet és optika

+36-1/467-5030

Bejelentkezés hétfőtől vasárnapig 7:45-20:00 között lehetséges!

Szemészeti vizsgálat 18.000 Ft
Kontroll (1 hónapon belül)

12.000 Ft

A konzultációs díj nem tartalmazza az egyéb szükségessé váló vizsgálatok és laborvizsgálatok díját! Az árakról recepciósaink, asszisztenseink adnak pontos felvilágosítást, ez alapján eldönthetik pácienseink, hogy elvégeztetik-e nálunk.

Áraink tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartjuk. Bővebb információkért keressen minket telefonon vagy emailben.

Dr. Albert Katalin

Dr. Hortobágyi Erika

Szemészet:

Milyen tünetekkel forduljunk szemészhez?

Látásromlás (fokozatos), szemfájdalom, szemvörösség, szemváladékozás (csipásodás), diagnosztizált cukorbetegség, szemszárazság, szemsérülés.

Leggyakoribb szemészeti betegségek:

Szürkehályog, zöldhályog, cukorbetegség szövődményei, szemfenék meszesedés, száraz szeműség, szemgyulladások, felületes szemsérülések.

– szemüvegírás,

• komputeres látásvizsgálat
  • szubjektív látásellenőrzéssel, látáskorrekcióval

– kontaktlencse illesztés

• komputeres szaruhártya görbület mérés
  • konzultáció kontaktlencse dioptria és típus választásról (ellátott személy adottságaitól és igényeitől függően, igény esetén progresszív lencse illesztése)
  • próba lencse illesztés
  • konzultáció kontaktlencse viselésének szabályairól, felhelyezés-kivétel betanítása,

– szemészeti alkalmassági vizsgálat (járművezetői engedély, munka-, sport- lőfegyver tartási szemészeti alkalmasság)

– általános szemészeti szűrés

• szürkehályog szűrésére

komputeres szemvizsgálat

szubjektív látás ellenőrzés

réslámpás vizsgálat, pupilla tágítás mellett,

• szemnyomás mérés, látóidegfő vizsgálat réslámpával, pupilla tágítással, kontaktlencsés csarnokzug ellenőrzés (zöldhályog gyanúja esetén további vizsgálatok elvégzésére javallat)
  • szemgyulladások (kötő-, ín-, szaru, és szivárványhártya ) diagnosztizálása, szükség esetén konzervatív ellátás (gyógyszer írás),
  • száraz szem szindróma diagnosztizálása,
  • szemhéj elváltozások diagnosztizálása (árpa, daganat, kóros szempilla és szemhéj állás)
  • cukorbetegek szemészeti szűrése, kontrollja ( szemfenék vizsgálata réslámpával, pupilla tágítással)
  • makuladegeneráció szűrése (szemfenék vizsgálata réslámpával, pupilla tágítással)

– felületes szemsérülések (szemhéj, kötőhártya, szaruhártya horzsolódások) konzervatív ellátása (fertőtlenítés, gyógyszerelés)

– idegentest eltávolítása szemhéj alól, kötőhártyából, szaruhártyából

OCT (szemfenék) vizsgálatot, látótér vizsgálatot és pola tesztet (a két szem együttműködését vizsgáló teszt) szemészeti rendelésünkön nem végzünk.