Allergia vizsgálat - Ezüstfény Magánklinika

Ezüstfény Magánklinika

Cím : 1106 Budapest Pesti Gábor utca 26.
  Kapcsolat : +36-30-884-1904

Allergia vizsgálat

Allergia vizsgálat és kezelés

Allergia vizsgálatra az alábbi telefonszámon tud bejelentkezni hozzánk: +36-30-884-1904

Az allergia szezon előtt elkezdett kezelés a lehető legjobb a tünetek csillapítására.

Rendelőnkben fül-orr-gégészek által elvégzett vizsgálatok kapcsán abban az esetben, ha a vizsgálatok arra engednek következtetni, hogy fül-orr-gégészeti panaszaik hátterében allergiás reakciók állnak, lehetőségünk van egy Prick teszt elvégzésére. A Prick teszt elvégzését követően a főbb allergén anyagokat, mint például: fűfélék, macskaszőr, poratka és további több mint egy tucat allergiás tüneteket okozó allergén anyagra való érzékenységet tudjuk kimutatni. Allergiák kimutatására vérvizsgálattal is lehetőség van. Étel és inhalatív allergénekre is.

soft laser,lágy lézer,allergia

Soft lézeres kezelés allergia tünetei enyhítésére

Allergiás tünetek csökkentése:

A hagyományos allergiás kezeléseket: gyógyszeres, illetve immunterápia, orvosi felügyelet mellett végezzük. Allergiás betegeink tüneteit rendelőnkben soft lézeres kezelésekkel és akupunktúrás kezelésekkel tudjuk csillapítani. Több alkalmas kúra segítségével, már számtalan elégedett betegünk ajánlotta a soft lézeres kezelést, mely elsősorban gyermekek számára kiváló alternatíva. A soft lézer segítségével helyettesíthető a gyermekek kezelésénél az akupunktúrás tűk használata. Így az ősi kínai gyógyászatban jól ismert akupunktúrás pontok lézeres stimulálásának köszönhetően kiváló eredményeket lehet elérni.

allergia_vizsgalat

Foglaljon időpontot online